Livrarea produsului

1. Livrarea se face prin Fan Courier (pentru livrările efectuate exclusiv pe teritoriul României), iar prin DHL (pentru livrările efectuate în spațiul economic European, exceptând România).

Modalitatea de livrare este - direct la adresa introdusă de dumneavoastră în momentul în care comanda a fost plasată. Timpul de livrare este de 24 de ore, dar în cazul sărbătorilor legale și evenimentelor de tipul ”Black Friday” timpul de livrare poate sa varieze până la 48 de ore.

Plata se face prin card bancar sau ramburs (Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro), procesarea plăților fiind asigurată de către ”Libra Pay”. Metoda de plată de tip ramburs este valabilă doar pe teritoriul României și se realizează prin achitarea sumei integrale a comenzii (compusă din prețul coletului și prețul transportului doar în cazul în care comanda nu depășește 200 RON) în momentul în care agentul Fan Courier livrează coletul.

2. În momentul în care coletul nu poate fi livrat din diferite motive (destinatarul nu răspunde, adresa specificată este incorectă etc.), veți fi contactat telefonic de către curier. În cazul în care curierul nu poate lua legătura cu dumneavoastră, coletul va rămâne în depozitele Fan Courier (sau DHL în cazul în care expedierea se face în afara României) timp de 14 zile, după care se returnează Expeditorului.

3. Coletul poate fi expediat pe teritoriul României, taxa fiind de 20 RON în cazul în care suma comenzii nu depășește 200 RON. Livrarea internațională este asigurată de către DHL, taxa de livrare fiind de 20 EUR indiferent de suma totală a comenzii.

4. În cazul returului a unei comenzi ce nu depășește 200 RON, suma transportului nu va fi restituită, această regulă aplicându-se exclusiv comenzilor ce depășesc 200 RON. Suma restituită va fi doar cea a produsului/produselor returnate. În ceea ce privește returul produselor livrate în afara României, nu se aplică regula de retur gratuit.