7. Comanda:

7.1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui utilizator.
Pentru motive justificate  
SNKRIND isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul utilizatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii utilizatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel SNKRIND. In oricare dintre aceste cazuri, utilizatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al SNKRIND, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.

7.2. Pentru a comanda de pe Sneaker Industry trebuie sa deveniti membru sau sa optati direct pentru optiunea guest checkout si sa completati datele dvs corecte de contact.

7.3. Pe pagina fiecarui produs veti gasi detaliile necesare (poze, materiale si culori, marimi disponibile, pret). Selectati marimea produsului dorit, iar la final, cand ati terminat de adaugat toate produsele In "Cosul de cumparaturi", apasati "Finalizeaza comanda". Preturile afisate pe pagina produselor sunt in lei sau euro, cu TVA, si nu includ taxele de transport. Nu exista comanda minima impusa.

Utilizatorul constientizeaza / recunoaste ca urmeaza o plata directa. Mai mult, inainte de a face comanda se activeaza un buton care este etichetat vizibil cu mentiunea “comanda ce implica o obligatie de plata”. Prevederea elimina costurile-capcana si optiunile predefinite. 

Incepand cu data de 01.10.2016 modificarile legislative cu privire la declararea tranzactiilor intre parteneri, conform Ordinului Presedintelui ANAF nr. 3769/2015, se impune ca facturile emise catre persoane fizice sa cuprinda obligatoriu: numele si prenumele clientului, CNP, domiciliul, mijloc de transport, semnatura delegat.

Dupa ce finalizati comanda veti primi confirmarea comenzii pe adresa de mail completata. In momentul in care produsul este expediat veti primi o alta confirmare, cu statusul comenzii, urmand sa primiti factura fiscala si tracking number-ul de la curier, pentru urmarirea expeditiei.

7.4. Livrarea se face prin curier (Fan Courier/Sameday, pentru livrarile efectuate exclusiv pe teritoriul Romaniei sau DHL,pentru livrarile efectuate pe teritoriul European, exceptand Romania) "din usa In usa": coletul vine direct la adresa dumneavoastra Intr-un timp scurt (Intre 24-48 ore - In zilele lucratoare). Plata se face ramburs (In momentul in care destinatarul primeste coletul direct de la agentul Fan Courier/SameDay pentru comenzile livrate pe teritoriul Romaniei, suma platita fiind pretul produsului/produselor + pretul transportului) sau prin card bancar (Visa, Mastercard, Maestro, la momentul achizitiei).

7.5. Daca pachetul nu poate fi livrat (destinatarul nu raspunde, adresa specificata de dvs este gresita etc), veti fi contactat telefonic de catre curier. Daca nu se poate lua contact cu destinatarul, coletele raman la Centru Fan Courier/SameDay/DHL zonal timp de 5 zile, dupa care revin la Expeditor.

7.6. Coletul poate fi expediat atât intern (taxa livrare interna: intre 15-30 lei, depinde de localitate; cât si extern (Serviciul DHL: taxa livrare internationala 20 de Euro)

7.7. Serviciul de plata a transportului sub 200 lei nu se va putea restitui in cazul returului comenzii respective. Se va returna doar suma produsului sau produselor totala. Serviciul de transport gratuit se aplica exclusiv comenzilor livrate pe teritoriul Romaniei. In cazul expedierilor internationale, se aplica taxa unica de transport de 20 de Euro.

7.8. In orice situatie de stocuri sau lansari limitate, campanii sau promotii, plata cu cardul va avea prioritate. Orice utilizator care va alege plata cu cardul ca modalitate de plata va avea prioritate in raport cu orice alt utilizator care alege o alta modalitate de plata.

7.9. Fiecare comanda este insotita de documentele fiscale aferente (ex: factura, chitanta) in cutie supraimprimata cu sigla SNKRIND.