Comandarea produsului:

1. Accesul în vederea efectuarii unei comenzii îi este permis oricărui utilizator. Pentru motive justificate, SNKRIND își rezerva dreptul de a restricționa accesul utilizatorului în vederea efectuării unei comenzi și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității utilizatorului pe site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel SNKRIND. În oricare dintre aceste cazuri, utilizatorul se poate adresa Departamentului de Relații cu Clienții al SNKRIND, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor susmenționate.

2. Pentru a comanda de pe Sneaker Industry trebuie să deveniți membru sau să optați direct pentru opțiunea guest checkout și să completați datele dvs. corecte de contact.

3. Pe pagina fiecărui produs veți găsi detaliile necesare (poze, materiale și culori, mărimi disponibile, preț). Selectați mărimea produsului dorit, iar la final, când ați terminat de adăugat toate produsele în "Coșul de cumpărături", apăsați "Finalizează comanda". Prețurile afișate pe pagina produselor sunt în lei sau euro, cu TVA, și nu includ taxele de transport. Nu există comanda minimă impusă.

Utilizatorul conștientizează/recunoaște că urmeaza o plată directă. Mai mult, înainte de a face comanda se activează un buton care este etichetat vizibil cu mențiunea “comanda ce implica o obligație de plată”. Prevederea elimină costurile-capcană și opțiunile predefinite.

Începând cu data de 01.10.2016 modificările legislative cu privire la declararea tranzacțiilor între parteneri, conform Ordinului Președintelui ANAF nr. 3769/2015, se impune ca facturile emise către persoane fizice să cuprindă obligatoriu: numele și prenumele clientului, CNP, domiciliul, mijloc de transport, semnătura delegat.

După ce finalizați comanda veți primi confirmarea comenzii pe adresa de mail completată. În momentul în care produsul este expediat veți primi o altă confirmare, cu statusul comenzii, urmând să primiți factuă fiscală și tracking number-ul de la curier, pentru urmarirea expediției.

4. Livrarea se face prin Fan Courier (pentru livrările efectuate exclusiv pe teritoriul României), iar prin DHL (pentru livrările efectuate în spațiul economic European, exceptând România).

Modalitatea de livrare este - direct la adresa introdusă de dumneavoastră în momentul în care comanda a fost plasată. Timpul de livrare este de 24 de ore, dar în cazul sărbătorilor legale și evenimentelor de tipul ”Black Friday” timpul de livrare poate sa varieze până la 48 de ore.

Plata se face prin card bancar sau ramburs (Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro), procesarea plăților fiind asigurată de către ”Libra Pay”. Metoda de plată de tip ramburs este valabilă doar pe teritoriul României și se realizează prin achitarea sumei integrale a comenzii (compusă din prețul coletului și prețul transportului doar în cazul în care comanda nu depășește 200 RON) în momentul în care agentul Fan Courier livrează coletul.

5. În momentul în care coletul nu poate fi livrat din diferite motive (destinatarul nu răspunde, adresa specificată este incorectă etc.), veți fi contactat telefonic de către curier. În cazul în care curierul nu poate lua legătura cu dumneavoastră, coletul va rămâne în depozitele Fan Courier (sau DHL în cazul în care expedierea se face în afara României) timp de 14 zile, după care se returnează Expeditorului.

6. Coletul poate fi expediat pe teritoriul României, taxa fiind de 20 RON în cazul în care suma comenzii nu depășește 200 RON. Livrarea internațională este asigurată de către DHL, taxa de livrare fiind de 20 EUR indiferent de suma totală a comenzii.

7. În cazul returului a unei comenzi ce nu depășește 200 RON, suma transportului nu va fi restituită, această regulă aplicându-se exclusiv comenzilor ce depășesc 200 RON. Suma restituită va fi doar cea a produsului/produselor returnate. În ceea ce privește returul produselor livrate în afara României, nu se aplică regula de retur gratuit.

8. În orice situație de stocuri sau lansări limitate, campanii sau promoții, plata cu cardul va avea prioritate. Orice utilizator care va alege plata cu cardul, ca modalitate de plată va avea prioritate în raport cu orice alt utilizator, care alege o altă modalitate de plată.

9. Fiecare comandă este insoțită de documentele fiscale aferente (ex: factură, chitanță) în cutie supraimprimată cu sigla SNKRIND.