CUM COMAND ONLINE

Pentru a comanda trebuie să îți creezi un cont SNKRIND sau să optezi direct pentru opțiunea “comanda fara un cont de client”, disponibilă în cadrul formularului “Finalizare comandă”.

Caută produsul dorit: poți căuta un produs direct în câmpul special de căutare sau navigând în categoriile de produse direct din meniul afișat atât în stânga cât și în dreapta sus.

Adaugă produsele dorite în coșul de cumpărături prin selectarea butonului “Adauga in cos”.

Poți adăuga în coș mai multe produse, din categorii diferite.

Verifică-ți comanda

Dupa adăugarea fiecărui produs, ești direcționat automat în formularul „Finalizare comanda”, unde poți să revezi lista produselor selectate, să actualizezi cantitatea sau să renunți la unul sau toate produsele selectate prin reducerea la 0 a cantității. Poți să renunți la unul sau toate produsele selectate inclusiv prin apăsarea butonului “x” din căsuța de tip „pop-up” care se activează la momentul în care ajungi cu cursorul în dreptul butonului „Cos” din dreapta sus a site-ului.

Detalii de facturare și livrare comandă

Dacă ai cont SNKRIND, după adăugarea produselor dorite în coș, trebuie să alegi, în formularul „Finalizare comanda”, adresa de livrare, fie cea deja introdusă în cont (dacă există), fie una nouă (“Utilizati adresa noua”), pe care trebuie să o introduci, precum și metoda de plată dorită.

Dacă nu ai cont SNKRIND, după adăugarea produselor dorite în coș, trebuie să introduci, în formularul „Finalizare comanda”, adresa de livrare și să selectezi metoda de plată dorită.

Livrarea produselor la nivel național se face prin Fan Courier, iar pentru detalii despre livrare intră aici.

Pentru persoanele fizice facturarea se va face utilizând detaliile introduse la prima comandă.

Pentru persoanele juridice sau alte entități legal înființate, fără personalitate juridică, facturarea se va face utilizând detaliile incluse de tine în secțiunea “Ai observatii despre comanda?” din cadrul formularului de comanda.

Nu uita să citești termenii și condițiile și să bifezi căsuța “Sunt de acord cu termenii și condițiile SNKRIND și îi accept necondiționat” înainte de a trimite comanda.

Pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul “Finalizati comanda”.

Prin finalizarea comenzii, consimți că te putem contacta, prin orice mijloc disponibil / agreat de noi, în orice situație în care este necesară contactarea ta.

După finalizarea comenzii și indiferent de modalitatea de plată aleasă de tine, îți vom trimite o notificare de înregistrare a comenzii e-mail.

Confirmarea comenzii

În cazul în care ai ales plata online cu cardul bancar, îți vom trimite o notificare de confirmare / infirmare a comenzii pe e-mail în termen de 24 de ore lucrătoare de la finalizarea comenzii.

Vom trimite această notificare de confirmare / infirmare după ce verificăm disponibilitatea în stoc a produselor comandate de tine.

Dacă în stocul nostru există disponibilitate doar pentru o parte din produsele comandate de tine, comanda va fi confirmată parțial, urmând să îți restituim, în contul bancar din care a fost efectuată plata, prețul achitat de tine pentru produsele indisponibile în stoc, în termen de 24 de ore lucrătoare de la trimiterea confirmării parțiale, cu mențiunea că nu putem garanta termenul în care contul tău bancar va fi creditat cu suma respectivă, acest lucru depinzând de banca/băncile implicate.

În cazul în care ai ales plata ramburs, se va aplica următoarea procedură:

  1. verificăm dacă avem în stoc produsele comandate de tine;
  2. dacă produsele nu sunt disponibile în stoc, te vom anunța telefonic în 24 de ore lucrătoare de la finalizarea comenzii;
  3. dacă produsele sunt disponibile, parțial sau integral, în stoc, te vom contacta telefonic în termen de 24 de ore lucrătoare de la finalizarea comenzii; scopul acestui apel telefonic este de a ne confirma / infirma comanda / partea din comandă (pentru cazul în care avem în stoc doar o parte din produsele comandate);
  4. dacă nu răspunzi la primul apel telefonic, îți vom trimite imediat un SMS prin care te vom ruga să ne confirmi / infirmi, în scris, comanda / parte din comandă (pentru cazul în care avem în stoc doar o parte din produsele comandate);
  5. dacă nu răspunzi în scris la acest SMS sau nu ne confirmi / infirmi comanda / parte din comandă (pentru cazul în care avem în stoc doar o parte din produsele comandate) prin altă modalitate (ex.: ne suni înapoi sau ne trimiți un e-mail) te vom contacta din nou telefonic în termen de 24 de ore de la primul apel telefonic; în cazul în care nu răspunzi nici la acest apel telefonic îți vom trimite pe e-mail o notificare de infirmare a comenzii;
  6. în cazul în care confirmi respectiva comandă / parte din comandă (pentru cazul în care avem în stoc doar o parte din produsele comandate), telefonic, prin SMS sau pe e-mail, îți vom trimite pe e-mail o notificare de confirmare a comenzii, în termen de 24 de ore lucrătoare de la momentul la care ai confirmat comanda.

Salvarea datelor

Dacă ai cont SNKRIND, după fiecare comandă plasată utilizând respectivul cont, datele de livrare sunt salvate pentru a putea fi folosite ulterior.