CUM COMAND ONLINE

Pentru a comanda trebuie să îți creezi un cont SNKRIND sau să optezi direct pentru opțiunea “comandă fără un cont de client”, disponibilă în cadrul formularului “Finalizare comandă”.

Caută produsul dorit: poți căuta un produs direct în câmpul special de căutare sau navigând în categoriile de produse direct din meniul afișat atât în stânga cât și în dreapta sus.

Adaugă produsele dorite în coșul de cumpărături prin selectarea butonului “Adaugă în coș”.

Poți adăuga în coș mai multe produse, din categorii diferite.

Verifică-ți comanda

Dupa adăugarea fiecărui produs, ești direcționat automat în formularul „Finalizare comanda”, unde poți să revezi lista produselor selectate, să actualizezi cantitatea sau să renunți la unul sau toate produsele selectate prin reducerea la 0 a cantității.
Poți să renunți la unul sau toate produsele selectate inclusiv prin apăsarea butonului “x” din căsuța de tip „pop-up” care se activează la momentul în care ajungi cu cursorul în dreptul butonului „Coș” din dreapta sus a site-ului.

Detalii de facturare și livrare comandă

Dacă ai cont SNKRIND, după adăugarea produselor dorite în coș, trebuie să alegi, în formularul „Finalizare comandă”, adresa de livrare, fie cea deja introdusă în cont (dacă există), fie una nouă (“Utilizati adresă nouă”), pe care trebuie să o introduci, precum și metoda de plată dorită.

Dacă nu ai cont SNKRIND, după adăugarea produselor dorite în coș, trebuie să introduci, în formularul „Finalizare comandă”, adresa de livrare și să selectezi metoda de plată dorită.

Livrarea produselor la nivel național se face prin Fan Courier si Sameday Easybox, iar pentru detalii despre livrare intră aici.

Modalitatea de plată se face prin card bancar sau în sistem ramburs, iar pentru detalii despre plată intră aici.

Pentru persoanele fizice facturarea se va face utilizând detaliile introduse la prima comandă.

Pentru persoanele juridice sau alte entități legal înființate, fără personalitate juridică, facturarea se va face utilizând detaliile incluse de tine în secțiunea “Ai observatii despre comanda?” din cadrul formularului de comanda.

Nu uita să citești termenii și condițiile și să bifezi căsuța “Sunt de acord cu termenii și condițiile SNKRIND și îi accept necondiționat” înainte de a trimite comanda.

Pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul “Finalizați comanda”.

Prin finalizarea comenzii, consimți că te putem contacta, prin orice mijloc disponibil / agreat de noi, în orice situație în care este necesară contactarea ta.

După finalizarea comenzii și indiferent de modalitatea de plată aleasă de tine, îți vom trimite o notificare de înregistrare a comenzii pe e-mail.

Înregistrarea unei comenzi nu garantează automat disponibilitatea produselor incluse. Vei primi un email separat atunci când produsele din comanda ta vor fi verificate și predate curierului.

Salvarea datelor

Dacă ai cont SNKRIND, după fiecare comandă plasată utilizând respectivul cont, datele de livrare sunt salvate pentru a putea fi folosite ulterior.