8. Dreptul de retragere:

8.1. Cumparatorul are dreptul sa notifice In scris comerciantul la adresa contact@sneakerindustry.ro ca renunta la cumparare fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la:

– ziua In care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun – in cazul In care Cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat
– ziua In care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun sau a ultimei piese – In cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese,

 

8.2. Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati  cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizând o declaratie neechivoca, de exemplu, o scrisoare trimisa prin poşta, fax sau e-mail. In acest scop, puteti folosi modelul de retragere alaturat; folosirea lui nu este Insa obligatorie. Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere Inainte de expirarea perioadei de retragere.

 

Model de formular de retragere

Prezentul formular se trimite Inapoi completat doar daca doriti sa va retrageti din contract. –

Subsemnatul ……………………………..………...........domiciliat in……………………

CNP.............................................................................................................................

Tel………………………………………………email: ………………………………………………………………

IBAN (cont bancar)…………………………………………..

Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractual referitor la vanzarea urmatoarelor produse : (cod ; marime)

-

-

Comandate la data de ………………………….…….si primite la data de…………………

 

Suma va fi restituita in maxim 14 zile lucratoare conform regulilor de pe site.

 

Data ………………………                                                                    

Semnatura Cumparator………. …………………………..

8.3. Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara Intârzieri nejustificate şi, In orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeaşi modalitate de plata ca şi cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului In care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; In orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari

 

8.4. Cumparatorului care a notificat SNKRIND retragerea din contract ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire au fost returnate sau inmanate catre SNKRIND sau unei persoane autorizate de SNKRIND sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat SNKRIND decizia sa de retragere din contract. Termenul este respectat daca produsele sunt expediate de Cumparator inainte de expirarea perioadei de 14 zile, impachetate corespunzator pentru protejarea pe durata transportului.

 

9. Returnarea si schimbarea produselor

Returnarea produselor se va face In urmatoarele conditii:

a) Cumparatorul suporta costurile directe legate de returnarea produselor; In cazul In care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfacut - produsul trebuie returnat sigilat; starea produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la primirea lor, sa nu fi fost purtate sau deteriorate. Produsul trebuie trimis impreuna cu toate etichetele si ambalajele nealterate cu care a fost trimis.

b) In cazul in care Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv.

c) In toate cazurile returnarii/Inlocuirii produselor, costurile de transport pentru returnare/Inlocuire sunt suportate de catre Cumparator. Renuntarea la cumparare In mod repetat va fi considerata abuz, SNKRIND  avand dreptul sa nu mai livreze catre respectivul Cumparator.

d) SNKRIND va denunta unilateral si va anula automat comanda efectuata de catre Cumparator,  fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

-       neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul de platii online;

-       invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de SNKRIND, in cazul platii online;

-       datele furnizate de catre Cumparator privind livrarea (adresa, date contact), pe site sunt incomplete sau incorecte

-       activitatea Cumparatorului pe site poate si/sau produce daune de orice natura de partea SNKRIND si/sau partenerilor acestuia;

-       realizarea a mai mult de doua livrari consecutive, esuate;

-       pentru alte motive obiective.

e) In cazul in care Cumparatorul renunta la o comanda cu plata efectuata in avans, prin transfer bancar confirmat sau prin solutia online de plata cu cardul si in care banca emitenta a cardului Cumparatorului a autorizat tranzactia bancara, suma aceasta va fi rambursata de catre SNKRIND in maxim 14 zile de la data la care SNKRIND a luat la cunostiinta de acest fapt.

f)Clientul SNKRIND poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract si este indreptatit sa primeasca intreaga contravaloare platita pentru produse, in urmatoarele situatii:

- Produsele prezinta deteriorari severe care le fac neconforme;

- Produsele livrate sunt diferite (specificatii, cantitate, etc) fata de comanda plasata;

- Produsele prezinta defecte de fabricatie

- Clientul s-a retras din contract conform OUG 34 / 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

Clientul SNKRIND nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii

a. In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute mai sus are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.

b. In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute anterior iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (nepurtat, cu ambalajele, documentele care l-au insotit, cu toate componentele intacte)

c. In cazul in care produsele conforme au fost confectionate dupa specificatiile prezentate de Client sau personalizate in mod clar.

d. In cazul in care au fost comandate si livrate produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Client (aceste produse sunt marcate in prezentare ca produse nereturnabile)

e. Clientul va fi informat in e-mailul de plasare a comenzii daca acesta este returnabil sau nu si daca exista costuri in caz de retur. Produsele ce constituie un kit/set trebuie returnate ca un kit/set.

Returnarea se face folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de Client pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Clientul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina Clientului plata de comisioane in urma rambursarii.

Shimbarea produselor se va face In urmatoarele conditii.

Cumparatorul va putea solicita schimbarea produsului, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, In termen de 14 zile calendaristice de la achizitionarea  produsului. In cazul solicitarii unui alt produs mai scump, se va achita diferenta de pret. In cazul solicitarii unui alt produs mai ieftin, diferenta de pret se va returna in contul bancar al clientului.

SNKRIND  va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce consumatorul a returnat produsul cumparat initial conform conditiilor de returnare, in termen de 14 zile.

Pentru orice alte detalii va rugam sa ne contactati.

In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 14 (paisprezece) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.